DIGIMARKKINOINTI

TYÖMME

01

Strategia

 

Omistaako yrityksesi markkinointistrategian, joka on kaikille selvä? Me Gravilla aloitamme markkinoinnin strategiasta. 

 

 

%

Strategialla alkuun pääseminen

02

Sisältö 

Kun markkinointistrategia on luotu, sisällön merkitys kasvaa. Hyödynnämme sisällön luomisessa Adoben sovelluksia mm. Photoshoppia ja InDesignia. Nettisivut luomme yleisemmin wordpress alustalle, joka kattaa paljon mahdollisuuksia eri builder -työkaluilla. Toteutamme myös verkkokauppa ratkaisuja. 

 

%

Sisältö konvertoi

03

Analytiikka

Mittaaminen on yksi oleellisin asia meidän digimarkkinoinnin palvelussa. Hyödynnämme mittaamisessa yleisimpia palveluita, Google Analytics palvelusta, Hotjarin nettisivu seuraamis palveluun.  

 

%

Analytiikka kompensoi

Markkinointistrategia

Miksi markkinoidaan? Mitä markkinoidaan? Missä markkinoidaan? Kenelle markkinoidaan? Nämä ovat kysymyksiä, joihin vastaukset pitää löytyä. Sen jälkeen markkinointia lähdetään kehittämään eteenpäin.

Brändikäsikirja

Loimme itesellemme käyttöön Gravin Brändikäsikirjan ja tuotamme brändikäsikirjoja myös asiakkaille. Brändikäsikirjan tavoite on selkeyttää yrityksen ulospäin näkyvän brändin rakennetta, mutta etenkin kirkastaa toimintamme arvot meille itsellemme. 

Sisältö

Ääni, teksti, videot, kuvat. Kuulostaako tutulle? Laadukas sisältö ratkaisee. Me Gravilla suunnittelemme teille 

Asiakkaalle tuotettu video 

  

Analytiikka

Google analytics, Facebook pixel, Hotjar… On turha tehdä markkinointia, jos toiminnan tuloksia ei mitata ja koko pakettia kehitetä tulosten perusteella.

Saatuja tuloksia

Eri kanavissa tapahtuvaa markkinointia seurataan ja kerättyä dataa analysoidaan, prosessin kehittämiseksi. Analytiikkaan panostamalla voi säästää rahaa ja parantaa niin myyntiä kuin asiakashankintaakin!

Barot’s

Projektitoimisto Gravi on ollut mielenkiintoinen kumppani yrityksemme kehityksessä. Heidän nuorekas ja raikas lähestymistapa on tehnyt meihin positiivisen vaikutuksen.

Haluamme jatkaa heidän kanssa yhteistyötä sekä oppia ja opettaa.
Nuorissa on tulevaisuus, siis kuuntele ja opi heiltä mihin maailma on menossa.
 

Terveisin,

Barot’s Elias Sarajärvi omistaja ja perustaja Nuori ketju, Fast Casual -segmentissä.

Savelakoti

Oon ollut tosi tyytyväinen räätälöityyn ulkoasuun, yhteistyöhön, ymmärsitte sivustojen merkityksen hyvin, luotettavuus ja visuaalinen ilme huomiota herättävänä oli kyllä niin pro👌

Tekemisen kautta digiosaajaksi 

”Videokuvauksella pystyy vaikuttamaan tehokkaimmin ihmisten tunteisiin. Tarinankertominen on helpointa tehdä kuvien, videon ja äänen avulla jolloin jäädään mieliin pitkiksi ajoiksi.”

Tatu Levänen

Video- ja valokuvaus

”Tein ennen Gravia omalle yritykselleni digimainontaa. Kiinnostukseni heräsi niin paljon, että ymmärsin pystyväni tuottamaan digimarkkinointia myös muille. Nyt asiakkuuksiini Gravissa kuuluu Suomalaisia Pk-yrityksiä, jotka tekevät liikevaihtoa muutamasta miljoonasta kymmeniin miljooniin.

Arttu Hietala

Digimarkkinointi

”Uuden luominen, kokonaisvaltainen mielikuva, mielukuvan vaikutus, joka on loppupeleissä brändin vaikutus”

Veera Kinnunen

Brändäys

”Tekeminen. Tekemällä oppii. Tämä homma on paljon maalaisjärkeä. Kun innostuksen ja kiinnostuksen yhdistävät, niin siitä syntyi usein jotain hyvää”

Samuli Ala-Kasari

Digimarkkinointi

Toimisto

Piippukatu 3. 

40100 Jyväskylä 

Ota yhteyttä

Samuli Ala-Kasari

Asiakkuuspäälikkö 

+358 40 961 0067 

samuli@gravi.fi  

Seuraa meidän tekemistä!